Dienst na verkoop
Waar vraag ik mijn garantie aan voor mijn gereedschappen?
De garantie van de GEREEDSCHAPPEN vraagt u aan bij de dealer waar u het artikel heeft gekocht.
Kan ik mij voor de garantie rechtstreeks tot FIVE richten?
NEE, u dient hiervoor naar een dealer te gaan.
Ik heb mijn aankoop online gedaan, valt mijn product onder de GEREEDSCHAPPEN garantie?
JA, ook al heeft u online gekocht, u kan de aangekochte goederen via de geselecteerde dealer aanmelden voor garantie.
Moet ik mijn aankoopbewijs voor de aanvraag van garantie voor mijn gereedschappen meesturen?
JA.
Moet ik het aankoopbewijs verplicht meesturen voor een retour van een nieuw product in originele verpakking, in nieuwstaat?
NEE, het is niet verplicht bij een retour van een product in originele verpakking om het aankoopbewijs mee te sturen. In bepaalde gevallen kan deze nog worden gevraagd. Het aankoopbewijs meesturen vanaf het begin zal de verwerking vergemakkelijken en vlotter laten verlopen.
Is de dealer degene die beslist of hij mijn product onder garantie accepteert?
JA.
Wat is de garantieperiode per merk?
Garantie = fabieks- en productiefouten; schade wegens verkeerd gebruik of verkeerde behandeling vallen NIET onder garantie.
BETA : levenslang
BETA Easy : 10 jaar
Creusen : 5 jaar
Criko : 2 jaar
FAR : 2 jaar
Fini: 2 jaar
J5 : 2 jaar
Maxima : 2 jaar
Prevost: 2 jaar
Tivoly : 2 jaar
Virax : 2 jaar
Welco : 2 jaar
BETA : levenslang
BETA Easy : 10 jaar
Creusen : 5 jaar
Criko : 2 jaar
FAR : 2 jaar
Fini: 2 jaar
J5 : 2 jaar
Maxima : 2 jaar
Prevost: 2 jaar
Tivoly : 2 jaar
Virax : 2 jaar
Welco : 2 jaar
Kan ik mijn toestel aanbieden voor herstelling?
JA, u kan uw toestel aanmelden voor herstelling bij de dealer waar u het toestel heeft gekocht. Na opmaak van een herstelofferte beslist u indien u het toestel wenst te laten herstellen.